۱۳۸۷ مهر ۸, دوشنبه

پيش نهادهايي براي كار

نمي دانم دوستان چقدر با كامپيوتر و وب كار مي كنند. اما برداشت من از هفته اول دانشگاه اين است كه مي شود برخي از كارها را به در اين وبلاگ انجام داد.
تجربه كاري من در نشريه محلي صحبت نو نشان داد كه مي شود بخشي از كار را به شكل آن لاين انجام داد. پيش نهاد مي كنم كه دوستان هر كدام يك نام كاربري Gmail داشته باشند تا هم بتوانند در اين وبلاگ بنويسند و هم اين كه با هم بتوانيم از امكانات googledoc استفاده كنيم. شايد اين پنج شش سال وبلاگ نويسي من به درد بخورد و بتوانيم در اين محيط فعاليت پويايي داشته باشم.
براي اين كه بتوانيد در اين وبلاگ بنويسيد. به من ايميل بزنيد. gerash[@] gmail[.]com بزنيد. البته اگر قبل از آن اكانت جي ميل نداريد مي توانيد به راحتي يك اكانت بسازيد.
فكر كنم اين كارها را مي شود براي آغاز كار انجام داد
1. معرفي هر كدام از دوستان توسط خودشان براي آشنايي با توانايي هاي خودمان
2. جالب است و بعدها خاطره انگيز خواهد شد كه درباره اولين برخوردهاي انجام شده براي همديگر بنويسيم.
3. متن مطالب مطرح شده در كلاس را مي شود در گوگل داك قرار داد و اشكالات توسط خود بچه هاي تصحيح شود. هر چند من خودم خيلي معتقد به جزوه نيستم ولي حافظه كوتاه مدتم اين مدت خيلي داغان شده و مجبور همه چيز را يادداشت كنم.
4. تمرين ها و پروژه ها در وبلاگ معرفي شود تا آدم راحت تر بتواند غيبت كند.
5. منابع اساتيد را همين جا آپلود مي كنيم تا هميشه در دسترس باشد.
و خيلي كارهاي ديگر كه شما هم مي توانيد پيش نهاد بدهيد. البته من خودم دارم در حال حاضر پنج يا شش وبلاگ را مي گردانم و سرپا بودن اينجا به همكاري همه نياز دارد. شايد هم يك تب روز اول دانشجويي باشد و بعد ول كنم و ول كنيم.

۱ نظر:

Ebrahim گفت...

salam

manam doos daram benvisam

mailam ro ham ke dari ye subaccount baram dorost koni ma ham miyaym

be omid pooyaie

e.eskandari