۱۳۸۷ آذر ۲۷, چهارشنبه

پيشنهاد برخي تغييرات براي "مديريت رسانه" دانشگاه تهران

مديريت رسانه يكي از جديدترين گرايش هاي مديريت است كه در يك تعريف ساده، به چگونگي مديريت پيام هاي ارتباطي در رسانه ها مي پردازد.
دانشكده مديريت دانشگاه تهران از امسال (1387) اقدام به پذيرش دانشجو در اين رشته در مقطع كارشناسي ارشد كرده است. به نظر مي رسد براي راه اندازي اين رشته در ابتدا از سرفصل هاي آموزشي دانشكده صدا و سيما به عنوان يك منبع بهره برده و در برخي موارد، اين سرفصل دروس با توجه به هدف هاي متفاوت اين دو دانشكده تغييراتي كرده است.
با اين حال مشاهده ها حاكي از اين است كه گويا تكليف اين رشته بايد به گونه اي ديگر روشن شود. به نظر برخي از دانشجويان، بهتر است در اولين فرصت، يك جلسه مشترك بين دانشجويان با استادان محترم مربوط به رشته "مديريت رسانه" (كه همگي آنان از صاحبنظران اين عرصه هستند)، برگزار شود تا علاوه بر استفاده از تجربه ها و نظرهاي اين عزيزان، دانشجويان نيز نظرات خود را ارائه و در برخي امور مشاركت كنند.
از جمله خواسته هاي جدي دانشجويان، در نظر گرفتن واحدي با عنوان "آموزش كاربردي نرم افزارهاي آماري" است كه اميدواريم با توجه به نياز همه دانش پژوهان به اين مباحث، جامه عمل پوشانده شود.

هیچ نظری موجود نیست: