فصل پنجم کتاب سیستمهای اطلاعاتی مدیریت با عنوان تجارت الکترونیک، استراتژیهایی برای اقتصاد نوین توسط من تهیه شده است. دراین فصل درباره این موضوعات خواهیم خواند:
تعریف و تشریح 4 یا 9 نوع مدل اصلی تجارت الکترونیک
تشخیص تفاوتها و شباهتهای بین مصرف کنندگان و درک آنها ازارزش در تجارت الکترونیک B2B و B2C
مقایسه تفاوت توسعه بازاریابی ترکیبی در مدلهای تجارت الکترونیک شرکت با شرکت و شرکت با مصرفکننده
خلاصه شیوههای انتقال پول در تجارت الکترونیک و پیامدهای مربوطه
بحث اصلی درباره ارتباط فشرده بین تجارت الکترونیک جهانی و جامعه به طور کلی
امیدوارم این پاورپوینت را قبل از کلاس ببنید و اگر جایی نظری اصلاحی دارید بفرستید. ما این پاورپیونتها را برای کتاب مدیریت سیستمهای اطلاعاتی برای عصر اطلاعات نوشته هاگ تهیه کردهایم.
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر